Storytelling og strategi

SKAL VI LÆGGE EN PLAN?

Hvad er egentlig jeres virksomheds mission og grundlæggende værdier? 

Jeres “kongeord”? Hvis I skulle skrive dem?

Hvordan fortæller I historier, om de problemer I kæmper med, og de løsninger I kommer frem til på vej mod jeres mission? 

Hvad fortæller de mennesker, I tjener med jeres arbejde, om det I gør og siger? Hvordan hænger det sammen

Og har I overvejet, hvordan ESG kravene til jeres bæredygtighed kan blive en del af jeres styrkede fortælling? 

Sande historier om jeres indsigt i og arbejde med miljøaftrykket, arbejdsforholdene og ledelseskulturen kan skaffe jer nye skarpe medarbejdere. På den måde kan I allerede i morgen høste værdi af “gennemlysningen” af jeres virksomhed.

Et blik udefra
Inden vi går i gang med et tættere samarbejde eller en ad hoc opgave, vil jeg gerne møde jer til et rådgivende møde.

Her holder vi fokus på kernefortælling og perspektiverne i en opfølgende strategi for, hvordan vi får jeres historie eller sag frem i lyset.

Med en ekstern journalistisk rådgiver kan I få stillet nogen af de kritiske og konstruktive spørgsmål udefra, som kan give nytænkning og styrkelse af jeres fortælling i offentligheden. 

Kontakt Gry Brøndum: 26 84 49 99.