Hvad er egentlig jeres virksomheds mission og grundlæggende værdier?
Jeres “kongeord”? Hvis I skulle skrive dem?
Hvordan fortæller I historier, om de problemer I kæmper med, og de løsninger I kommer frem til på vej mod jeres mission?
Hvad fortæller de mennesker, I tjener med jeres arbejde, om det I gør og siger? Hvordan hænger det sammen?
Og har I overvejet, hvordan ESG kravene til jeres bæredygtighed kan blive en del af jeres styrkede fortælling?
Sande historier om jeres indsigt i og arbejde med miljøaftrykket, arbejdsforholdene og ledelseskulturen kan skaffe jer nye skarpe medarbejdere. På den måde kan I allerede i morgen høste værdi af “gennemlysningen” af jeres virksomhed.
Et blik udefra
Inden vi går i gang med et tættere samarbejde eller en ad hoc opgave, vil jeg gerne møde jer til et rådgivende møde.
Her holder vi fokus på kernefortælling og perspektiverne i en opfølgende strategi for, hvordan vi får jeres historie eller sag frem i lyset.
Med en ekstern journalistisk rådgiver kan I få stillet nogen af de kritiske og konstruktive spørgsmål udefra, som kan give nytænkning og styrkelse af jeres fortælling i offentligheden.
Kontakt Gry Brøndum: 26 84 49 99.
Journalist Gry Brøndum
CVR 34332991
/co WillMORE
Ryesgade 106A, 2.
2100 København Ø